dilluns, 9 de desembre del 2013

PRESENTACIONS MM INTERACTIVES


Per aquest taller he utilitzat l'eina Microsoft Powerpoint 2010. He triar aquesta eina ja que estic familiaritzada amb ella i pensava que em faria les coses més fàcils, però com ja explicaré més endavant, fàcil ha estat poc.

A continuació apareix la presentació. Per a donar una continuïtat al taller anterior, hem volgut introduir el Drac de na Coca en aquest taller. Intentant seguir amb l'element màgic, hem creat un conte.





Aquí trobareu la Carpeta comprimida i la Guia Didàctica


Per a realitzar aquesta activitat a Primària, l'hem enfocada com un recurs de suport a una altra activitat com pot ser una sortida. Personalment m'ha resultat una mica complicat realitzar una activitat com aquesta amb aquesta eina, ja que trobem altres webs on podem realitzar activitats interactives d'una manera més senzilla. Però, d'altra banda, m'ha sorprès la utilització d'aquesta eina per a la realització d'aquest tipus de material, ja que sempre se m'havia plantejat com una eina per a realitzar presentacions.

Amb la formació adequada i l'enfocament adequat, es podria treballar de manera més ràpida. D'aquesta manera s'acabaria amb el que per jo ha estat el major contratemps, el temps requerit per a poder finalitzar la tasca. Una vegada superat aquest repte, podríem dir que és una eina que dóna moltes possibilitats. És una manera alternativa de cercar activitats ja creades i poder prendre part de la creació de noves, adaptades íntegrament al grup destinatari i als seus interessos i necessitats.


A la meva pantalla del PLE no he fet cap nova introducció, és per això que no hi ha captura de pantalla.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada